Жұмыс орындары
«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Есіл ауданының білім бөлімі» КММ «Кеңес Одағының Батыры Тимофей Позолотин атындағы №1 Явленка орта мектебі» КММ пошталық индекс 150500; мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Явленка ауылы, Жалела Қизатова көшесі, 80.
Телефон/факс: 8(71543)2-20-34, 8-715-43-2-22-02, e-mail: yavlenka_sh1@ mail.ru
Бос лауазымдарға конкурс жариялайды:
«Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі» 0,5 ставка (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне) лауазымдық жалақысы 150 000-200 000 теңге
-«Мұғалім – мектепке дейінгі тәрбиеші» – 1,125 лауазым, лауазымдық жалақысы 192043 теңге.
- «Мұғалім – логопед» – 1 лауазым, лауазымдық жалақысы 100 000 – 150 000 теңге.
- «Тарих мұғалімі» – 2 лауазым, лауазымдық жалақысы 150 000 – 200 000 теңге;
- «Қосымша білім беру педагогы (хореограф)» - 1 лауазым, лауазымдық жалақысы 100 000 - 150 000 теңге
- Мектеп жанындағы шағын орталықтың музыкалық жетекшісі – 0,5 лауазым,лауазымдық жалақысы 80000 – 150000 тенге
Конкурс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 бірлескен бұйрығымен бекітілген мемлекеттік субъектілердің бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін қызметке тағайындау, қызметтен босату қағидаларының негізінде өткізіледі. және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы.
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі лауазымына конкурс.
Талаптар. Кемінде 5 жыл жұмыс өтілі, санаты модератордан кем емес, білімі жоғары. Лауазымдық міндеттері. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді қамтамасыз етеді.Оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, оқушылар мен оқушылардың жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді.Оқытудың әртүрлі формаларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады. Пәнді оқыту бойынша сабақ жоспарын құрастырады. Білім беру үдерісіне инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде ақпараттық технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді.Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тиісті мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік және дағды алуын қамтамасыз етеді. Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және әдістемелік жұмыстың басқа да нысандарына қатысады. Жүйелі кәсіби дамуды қамтамасыз етеді. Ол оқушылардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін, олардың отбасылық және тұрмыстық жағдайларын зерттейді.
Компьютерлік сауаттылық пен ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікке ие.Кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады. Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы ережелер мен нормаларды сақтайды. Оқу процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен байланысады. Оқу тәртібі мен сабаққа қатысу кестесін сақтайды. Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік талаптарын сақтайды. Қажетті қызмет есептерінің дайындалуын және ұсынылуын қамтамасыз етеді. Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Білім туралы» заңдарын, «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-медициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы»,«Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу және балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын, пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер,оқу кабинеттері мен қосалқы кабинеттерді, оқу-әдістемелік құралдарды және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін жабдықтауға қойылатын талаптар, білім беру мен педагогика ғылымының дамуының негізгі бағыттары мен перспективалары, құқық және еңбекті ғылыми ұйымдастыру негіздері, педагогика және психология, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары, педагогика, тәрбие психологиясы ,педагогика ғылымы мен практикасының жетістіктері, экономика негіздері, еңбекті қорғау ережелері мен нормалары, қауіпсіздік техникасы мен өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.
Құжаттарды қабылдау уақыты: Конкурсқа қатысу үшін құжаттар тапсыру мерзімі 5-сәуір 2024 жылға дейін.
-
Мектепке дейінгі тәрбиеші:
Лауазымдық міндеттері:
Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолданады.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына, жас тобындағы үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады, пәндік - дамыту ортасын жасайды , балалардың іс-әрекетін басқарады (ойын, қозғалыстық, көрнекі, еңбек).
Балалармен жұмыс істеуге тұлғаға бағытталған көзқарасты ұстанады.
Дамуында кемістіктері бар балалармен түзеу жұмыстары саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, оқу әдебиеттерін зерделеу негізінде және топтағы балалардың жеке оқу қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие жұмысын жоспарлайды.
Қол жеткен нәтижелерді талдау негізінде оқу іс-әрекетін жобалайды.
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар және қалыпты дамып келе жатқан балаларды мектепке барған кезде тең бастау мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін бірлескен оқыту мен оқыту жағдайында әлеуметтендіруді жүзеге асырады.
Мамандардың ұсыныстарын ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар әрбір балаға жеке көзқарасты қамтамасыз етеді.
Отандық және шетелдік тәжірибені зерделеу негізінде озық тәжірибені зерттеу, жалпылау, тарату және енгізумен айналысады.
Ата-аналарға мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша консультациялық көмек көрсетеді. Балалардың мүдделері мен құқықтарын қорғайды.
Ұйымда білім беру процесінің барлық субъектілерінің, соның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Білу керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын және Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерін;
психология және педагогика, алғашқы медициналық көмек көрсету ережелері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар.
Біліктілік талаптары:
жұмыс өтіліне қойылатын талаптарды ұсынбай, тиісті бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе тиісті бейіні бойынша педагогикалық қайта даярлауды немесе техникалық және кәсіптік білімді растайтын құжат;
және (немесе) біліктілігіңіз жоғары болса, мектепке дейінгі ұйымның педагог-модераторы және педагог-сарапшы лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 3 жыл, педагог- шеберлік 5 жыл;
және (немесе) бiлiктiлiгiңiздiң орташа деңгейi болса, мектепке дейiнгi ұйымда педагог қызметiндегi жұмыс өтiлi: педагог-модератор үшiн кемiнде 2 жыл, педагог-сарапшы үшiн кемiнде 3 жыл, педагог-зерттеушi үшiн кем дегенде 4 жыл.
-
Құжаттарды қабылдау уақыты: Конкурсқа қатысу үшін құжаттар тапсыру мерзімі 8-қаңтар 2024 жылға дейін.
- Үміткерлердің жоқтығынан конкурс өтпеді.
Мұғалім – логопедтің функционалдық міндеттері:
Мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдермен түзету жұмыстарын жүргізеді. Оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарының диагностикасын жүргізеді, олардың құрылымы мен ауырлық дәрежесін анықтайды. Оқытушылармен және басқа мамандармен тығыз байланыста ол мүгедек оқушыны түзету, бұзылған функцияларын қалпына келтіру және әлеуметтендіру бойынша топтық және жеке іс-шараларды жүзеге асырады.
Мұғалімдерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға дамуында кемістігі бар балаларға көмек көрсетудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану бойынша кеңес береді.
Жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, оқытудың әртүрлі формалары, әдістері, әдістері мен құралдары бастапқы, негізгі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт талаптары орта және жалпы орта білімге сәйкес қолданады.. Арнайы білім беру бағдарламаларды жүзеге асырады.
Компьютерлік сауаттылықты, ақпарат пен коммуникацияны құзыреттілікті меңгерген.
Кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады. Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және басқа да әдістемелік жұмыс нысандарына қатысады.Қажетті құжаттаманы жүргізеді.
Толеранттылыққа тәрбиелеу мақсатында қоғамның мүгедектерге деген көзқарасы жайында тәрбиелік іс-шаралар жүргізеді
Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрттен қорғау ережелері мен нормаларын сақтайды. Оқу процесі кезеңде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Білуге тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының
Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңдарын, «Бала құқықтары туралы Конвенция», «Қазақстан Республикасының тіл туралы», «Әлеуметтік және медициналық мүмкіндігі шектеулі балаларға педагогикалық түзету қолдауы туралы»,
«Қазақстан Республикасындағы бала құқықтары туралы», «Арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы», және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері, бағыттарын анықтау және білім беруді дамыту перспективалары, арнайы мемлекеттік стандарттар
қиын өмірлік жағдайдағы балаларға әлеуметтік қызметтер, жас және
арнайы педагогика және психология, анатомиялық, физиологиялық және клиникалық
дефектология негіздері, ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен әдістері
бойынша оқушыларды, нормативтік және әдістемелік құжаттарды әзірлеу
кәсіптік-тәжірибелік қызмет, бағдарламалық-әдістемелік әдебиеттер
дамуында ауытқуы бар оқушылармен жұмыс жасау, соңғы жетістіктер
дефектология ғылымы, еңбекті қорғау ережелері мен нормалары, қауіпсіздік техникасы және өрттен қорғау, санитарлық ережелер.
- Мұғалімдердің функционалдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және «Құндылықтарға негізделген білім» тұжырымдамасы негізінде оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.
Оқушы тұлғасының ортақ мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, студенттердің жеке қабілеттерін ашып, дамытуға ықпал етеді.
Оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады.
Қысқа мерзімді жоспарлар, бөлім бойынша жиынтық бағалау және тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын жасайды.
Электронды журналдарды толтырады.
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді.
Оқу жоспарларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді.
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.
Ол оқушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді.
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша жоюға бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүзеге асырады.
Ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады.
Ата-аналарға кеңес береді.
Ақпараттық және коммуникацияны қоса алғанда, кәсіби құзыреттілігін арттырады. Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін орындайды.
Оқу процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады.
Жабдықтарды пайдалану кезінде қауіпсіздік және еңбекті қорғау талаптарын орындайды.
Оқу-тәрбие процесінде балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттарды толтырады.
Ұйымда білім беру процесінің барлық субъектілерінің, соның ішінде балалардың отбасыларының қатысуымен «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасын енгізеді.
Ол оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін қалыптастырады.
Білу керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасы Тіл туралы» заңдары, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілері;
оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері;
педагогика және психология;
педагогика және психология;
пәнді оқыту әдістемесі, оқу-тәрбие жұмысы, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптар;
құқық негіздері және еңбекті ғылыми ұйымдастыру, экономика;
қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау, санитарлық ережелер мен ережелерді.
3) Қосымша білім беру педагогының (хореограф) функционалдық міндеттері:
Қосымша білім беру саласында оқушылардың әр түрлі шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастырады;
үйірмелердегі, секциялардағы, студиялардағы, клубтардағы және басқа да балалар бірлестіктеріндегі студенттердің, тәрбиеленушілердің құрамын толықтырады, оқу кезеңінде оларды сақтау шараларын жүргізеді;
қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысады, сабақ жоспарлары мен іс-шаралар бағдарламаларын жасайды, олардың орындалуын қамтамасыз етеді;
белгіленген құжаттаманы жүргізеді;
психофизиологиялық мақсатқа негізделген жұмыстың формаларын, құралдарын және әдістерін педагогикалық негізделген таңдауды қамтамасыз етеді;
оқушылардың,тәрбиеленушілердің шығармашылық қабілеттерін ашады, тұлғаның дамуына, оқушылардың , тәрбиеленушілердің оқу қажеттіліктерін қанағаттандыруға ықпал етеді;
оқушылардың ,тәрбиеленушілердің өз бетінше іс-әрекетін, оның ішінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады, оқу процесіне инновациялық технологияларды енгізеді, оқуды практикамен байланыстырады;
тәрбиеленушілердің , оқушылардың жетістіктерін қамтамасыз етеді және талдайды;
білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижесін бағалайды;
дарынды және талантты студенттерге, оқушыларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қолдау көрсетеді;
балалардың әртүрлі деңгейдегі және бағыттағы іс-шараларға қатысуын ұйымдастырады;
тәрбиеленушілер мен оқушылардың демалысын ұйымдастыруға қатысады;
сабақ кезінде қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелерінің сақталуын қамтамасыз етеді, балалардың өмірі мен денсаулығын сақтауға жауапты;
ата-аналарға және оларды алмастыратын адамдарға, сондай-ақ мұғалімдерге консультативтік көмек көрсетеді;
әдістемелік кеңестердің, бірлестіктердің қызметіне, педагогикалық шеберлікті арттыруға бағытталған іс-шараларға қатысады;
кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады.
Білу керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын және білім беру қызметін, білім беруді дамытудың басым бағыттарын реттейтін басқа да нормативтік құқықтық актілерді Қазақстан Республикасында;
педагогика және психология негіздері, еңбек заңнамасы;
педагогикалық этика нормалары;
оқу-тәрбие жұмысының әдістемесі, өнімді, саралап, дамыта оқытудың заманауи педагогикалық технологиялары, құзыреттілік тәсілді жүзеге асыру;
студенттермен, әр түрлі жастағы оқушылармен, олардың ата-аналарымен (оларды алмастыратын тұлғалармен), мұғалімдермен байланыс орнату, жанжалды жағдайлардың себептерін диагностикалау, олардың алдын алу және шешу әдістері;
білім беру ұйымының ішкі еңбек тәртібі ережелері, қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелері.
4) Музыка жетекшісінің функционалдық міндеттері
(мектептегі шағын орталық):
мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес балаларды музыкалық тәрбиелеу мен эстетикалық дамытуды жүзеге асырады;
музыка сабақтарын, балалар кештерін және басқа да мәдени іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді, музыкалық дарынды балаларды анықтайды, балалармен жеке жұмыс жүргізеді;
балалардың ойын әрекетін ұйымдастыруға қатысады, түрлі музыкалық және дидактикалық ойындарды өткізеді;
педагогикалық кеңестерді дайындауға және әдістемелік бірлестіктердің жұмысына қатысады;
балалармен жұмыс тәжірибесіне инновациялық педагогикалық тәжірибені енгізеді;
балаларды музыкалық тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналар мен тәрбиешілерге кеңес береді.
Білу керек:
Білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдары және басқа да нормативтік құқықтық актілері ;
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
педагогикалық әдеп нормалары;
балалар репертуарының музыкалық шығармалары, музыкалық тәрбие әдістері;
еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:
Білім саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім.
Құжаттарды қабылдау мерзімдері:
Конкурсқа қатысу үшін құжаттар конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде қабылданады.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде электрондық немесе қағаз жеткізгіште мынадай құжаттарды жібереді:
1) нысанда (қосымшада) қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысуға өтінім;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);
4) педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулығы туралы анықтама. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-магистр біліктілік санатының сертификаты (болған жағдайда);
10) нысанға сәйкес бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған Бағалау парағы.
Үміткер бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, алдыңғы орын басшылығының ұсыныстары) ұсынады. жұмыс).
Құжаттардың бірінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.
Әңгімелесу уақыты мен орны:
Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды Әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде «Кеңес Одағының Батыры Тимофей Позолотин атындағы Явленка №1 орта мектебі» КММ-де өтеді.
Қағидаларға 10-қосымша
мемлекеттік мұғалімдерді тағайындау
білім беру ұйымдары
__________
__________
(Мемлекеттік орган,
конкурс жариялады)
________________________
ТАӘ. кандидаттың (бар болса), ЖСН
________________________
(лауазымы, жұмыс орны)
________________________
________________________
Нақты тұрғылықты жері, тіркеу мекенжайы, байланыс телефоны
Мәлімдеме
Маған бос/уақытша бос лауазымға конкурсқа қатысуға рұқсат етіңіз (қажет болса астын сызыңыз)
_______________________
білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/село)
Мен қазір жұмыс істеймін
_______________________
лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/село)
Мен өзім туралы келесі ақпаратты беремін:
Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
Оқу орнының атауы Оқу мерзімі Дипломдық мамандық
Біліктілік санатының болуы (беру (растау) күні):
________________________
Педагогикалық тәжірибесі: ________________
Менде келесі жұмыс нәтижелері бар: _____________
Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы,
және қосымша ақпарат (бар болса)
________________________